Dels dies 15-17 del passat mes de Juny, el Centre de Convencions de Los Angeles, als EUA, va acollir la fira de l'E3,la més important respecte a entreteniment electrònic (com ara videojocs) a nivell mundial.
Benvinguts a aquest blog que tractarà entre altres temes Sta.Tecla,les festes patronals de la nostra Tarragona,les quals han estat recentment nombrades com "festes d'interès nacional per la Generalitat de Catalunya."Així doncs, espero que gaudiu de bones estones a aquest espai.
domingo, 17 de octubre de 2010
Impactants novetats a l'E3
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Graan fira de videojocs!
ResponderEliminar